دلتنگمنه برای روزهایی که رفت ... نه برای آرزوهایی که ورق ورق شعر کردم .دلتنگمنه برای " بودن هایش " که او باشد یا نباشد ، عاشقش هستم ! ... فقط دلتنگمبرای دوستت دارم هایی که به او گفتم و او سکوت کرد !!!! ...