نه برای روزهایی که رفت ...
نه برای آرزوهایی که ورق ورق شعر کردم
.
دلتنگم
نه برای " بودن هایش "
که او باشد یا نباشد ، عاشقش هستم !
.
.
.
فقط دلتنگم
برای دوستت دارم هایی که به او گفتم
و
او سکوت کرد !!!!
ما را در سایت پدر وفرزند... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 64