دلتنگم.......

خرید بک لینک

دلتنگم

نه برای روزهایی که رفت ...

نه برای آرزوهایی که ورق ورق شعر کردم

.

دلتنگم

نه برای " بودن هایش "

که او باشد یا نباشد ، عاشقش هستم !

.
.
.

فقط دلتنگم

برای دوستت دارم هایی که به او گفتم

و

او سکوت کرد !!!!

پدر وفرزند......

ما را در سایت پدر وفرزند... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 64 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 4:09

صفحه بندی