
من خودم هستم و تنهایی و یک حس غریب... من نه عاشق هستم...xa0 ونه محتاج نگاهی که بلغزد بر من... xa0 من خودم هستم و تنهایی و یک حس غریب... xa0 که ب صد عشق و هوس می ارزد... ...
ادامه مطلب
چه غریب ماندی ای دل !xa0 نه غمی ، نه غمگساریxa0 نه به انتظار یاری ،xa0 نه ز یار انتظاریxa0 غم اگر به کوه گویمxa0 بگریزد و بریزدxa0 که دگر بدین گرانی نتوان کشید باری +xa0نوشته شده در xa0یکشنبه هفتم آبان ۱۳۹۶ساعتxa018:12  توسطxa0صادق کرمیxa0 |xa0 ...
ادامه مطلب